Wij zijn een Amsterdams bureau dat zich gespecialiseerd heeft in future-proof kwalitatief onderzoek. Geen methode is ons onbekend en onze mensen zijn stuk voor stuk getalenteerd. De diversiteit binnen ons team zorgt ervoor dat we een breed scala aan klanten met passie kunnen bedienen.
Ons team is groot genoeg om met dedicated gescheiden accountteams te werken en projecten van grote (internationale) scope aan te kunnen. Deze grootte zorgt er ook voor dat we flexibel zijn en snel kunnen schakelen. Maar, we zijn nog steeds compact en wendbaar genoeg voor korte lijnen en om in te kunnen spelen op (veranderende) behoeften van de klant.
Onderdeel van onze vaste klantenkring zijn bijv. VodafoneZiggo, ABN AMRO, KPN, Dienst Publiek en Communicatie, Nederlandse Loterij, McDonald’s, Dr. Oetker, Beiersdorf en Pearle.
Voor deze klanten voeren we een verscheidenheid van projecten uit die variëren van strategisch tot een meer tactisch niveau. Voorbeeldprojecten die vaak de revue passeren zijn: communicatie-onderzoek, positioneringonderzoek/creatie , doelgroeponderzoek, customer journey mapping, het onderzoeken en ontwikkelen van proposities.
MARE is ISO 20252:2019 (kwaliteit onderzoek) en ISO 27001:2017 (data security) gecertificeerd en voldoet aan de overheidsnorm met betrekking tot data security (Baseline Informatiebeveiliging Overheid/BIO). De ISO normen zijn uitsluitend van toepassing op het kwalitatief onderzoek dat wij uitvoeren.
Ben je enthousiast geraakt en wil je meer weten over ons bureau, je kunt altijd bij ons binnenlopen. Maar, bellen (020 6705020) of mailen kan natuurlijk ook.