Spotlight

Brand APK

De kwalitatieve brand health-check: hoe staat je merk ervoor in de ogen van de doelgroep? De Brand APK is periodiek merkonderzoek op een kwalitatieve manier. Check hoe je merk ervoor staat en vooral waarom je merk er zo voor staat. De Brand APK is voor merken die in de gaten willen houden of het merk in sync is én blijft met (potentiële) klanten.

Webinars

Drie keer per jaar host MARE een webinar met bijbehorend whitepaper om inzicht te geven in de belangrijkste veranderingen van nu, en hoe deze zich gaan ontwikkelen in de nabije toekomst (1-5 jaar).

Sparktales

De podcast van onderzoeksbureau MARE, waarin wij in gesprek gaan met Sparks, ons netwerk van innovators en veranderaars. Luister mee wat voorlopers in Nederland drijft en laat je inspireren! Iedere Sparktale zoomt in op een relevante maatschappelijke trend, waarbij we ook ingaan op kansen voor merken en organisaties.

We’re hiring

Ter uitbreiding van ons team zoeken we een stagiair Trends.

Insight Accelerator

Met MARE’s Insight Accelerator bieden we binnen 24 uur kwalitatief onderzoek én online validatie onder een grote groep.

Innovatie-abonnementen

MARE’s innovatie-abonnementen houden je op de hoogte van maatschappelijke thema's en ondersteunen in het acteren hierop.

COVID-19 & onderzoek

Ons kantoor is volledig corona-proof voor verschillende typen onderzoeken. Daarnaast biedt MARE diverse online opties.

Trend talk aanbod

Is jouw organisatie op zoek naar future proof strategieën, of wil je de huidige tijdsgeest beter leren begrijpen? Dan is ons brede scala aan trend talks iets voor jou…  

Gamifying focusgroepen – PinPoint

Door het toevoegen van een visueel spelelement aan een groepsdiscussie, kunnen zelfs de meest abstracte onderwerpen snel, helder en genuanceerd besproken worden.

MARE goes West

Beleef het westen van Amsterdam en neem een kijkje in ons nieuwe pand.

Research World – Quintastics

Altijd al benieuwd geweest naar een beknopte versie van ons Quintastics onderzoek? Recent hebben we een artikel geschreven voor de 70e editie van Research World (mei-juni 2018), waarin we je in vogelvlucht meenemen door onze bevindingen.

Agile met MARE To Go

Veel organisaties storten zich op agile, met alle kansen en uitdagingen van dien. Ook bij agile begint het met de klant. MARE kan ook hier met kwalitatief én kwantitatief onderzoek op een efficiëntie wijze waarde toevoegen - op een andere manier dan meer ‘traditioneel' marktonderzoek weliswaar.

MARE_Feedview

Feedview

Hoe weet je of jouw online campagne voldoende opvalt in een Facebook-feed? Wordt de gehele pre-roll bekeken of wordt deze na vijf seconden weggeklikt?

MARE_HelloQuentastics

Hello Quintastics

50+ marketing is hot! Maar is er bij 50+ wel sprake van één doelgroep? MARE zocht het uit en ging de diepte in met vijftigers, Sparks en klanten. Wat beweegt de vijftiger anno 2017 en hoe kun je de vijftiger in het hart raken als marketeer?