Blijf op de hoogte van ontwikkelingen in de maatschappij met ons nieuwste trendoverview. MARE’s trendoverview brengt de consument van de toekomst in kaart en helpt onze opdrachtgevers begrijpen wat hen beweegt, om zo op verschuivende levensstijlen te kunnen anticiperen.
MARE’s Anticipate streeft ernaar ‘de consument van de toekomst’ in beeld te brengen. Daarmee willen wij inzicht bieden in nieuwe, ‘broeiende’ ontwikkelingen waarvan wij verwachten dat deze belangrijk zullen zijn in de toekomst.
De kwalitatieve brand health-check: hoe staat je merk ervoor in de ogen van de doelgroep? De Brand APK is periodiek merkonderzoek op een kwalitatieve manier. Check hoe je merk ervoor staat en vooral waarom je merk er zo voor staat. De Brand APK is voor merken die in de gaten willen houden of het merk in sync is én blijft met (potentiële) klanten.
Met MARE’s Insight Accelerator bieden we binnen 24 uur kwalitatief onderzoek én online validatie onder een grote groep.
Ons kantoor is volledig corona-proof voor verschillende typen onderzoeken. Daarnaast biedt MARE diverse online opties.
Door het toevoegen van een visueel spelelement aan een groepsdiscussie, kunnen zelfs de meest abstracte onderwerpen snel, helder en genuanceerd besproken worden.
Altijd al benieuwd geweest naar een beknopte versie van ons Quintastics onderzoek? Recent hebben we een artikel geschreven voor de 70e editie van Research World (mei-juni 2018), waarin we je in vogelvlucht meenemen door onze bevindingen.
Veel organisaties storten zich op agile, met alle kansen en uitdagingen van dien. Ook bij agile begint het met de klant. MARE kan ook hier met kwalitatief én kwantitatief onderzoek op een efficiëntie wijze waarde toevoegen - op een andere manier dan meer ‘traditioneel' marktonderzoek weliswaar.
Hoe weet je of jouw online campagne voldoende opvalt in een Facebook-feed? Wordt de gehele pre-roll bekeken of wordt deze na vijf seconden weggeklikt?
50+ marketing is hot! Maar is er bij 50+ wel sprake van één doelgroep? MARE zocht het uit en ging de diepte in met vijftigers, Sparks en klanten. Wat beweegt de vijftiger anno 2017 en hoe kun je de vijftiger in het hart raken als marketeer?